Centrum Zgłoszeń (czynne całą dobę) 222 037 503

Odsłaniamy 4 kroki dla FRANKOWICZÓW w drodze do ODZYSKANIA PIENIĘDZY.

17.04.2018 — PIO

Najważniejszym i najtrudniejszym krokiem w walce z bankiem, dla każdego „FRANKOWICZA” jest PODJĘCIE DECYZJI. Obawy bywają paraliżujące, natomiast brak czasu częstą wymówką pozwalająca na odpychanie tematu z codziennych myśli.

Jeśli Ty też masz problem z podjęciem decyzji. Nie wiesz czy znajdziesz siłę i cierpliwość, aby walczyć o swoje pieniądze. Obawiasz się, że procedura będzie mocno angażująca oraz irytująca. A może jeszcze nie wiesz jaką kwotę możesz odzyskać?

Zacznij od BEZPŁATNEJ ANALIZY Twojej sprawy.
W każdej chwili możesz porozmawiać z naszym prawnikiem dzwoniąc pod numer 885 800 824
Dzięki temu dowiesz się jak kształtuje się wstępne wyliczenie możliwych roszczeń,
co zapewne pomoże Ci zdecydować czy chcesz działać dalej.

Dodatkowo odsłaniamy przez Tobą 4 kroki, które możemy wykonać
w drodze do ODZYSKANIA Twoich pieniędzy.

Krok 1. Pomożemy Ci uzyskać od banku wszystkie potrzebne dokumenty, których po wielu latach możesz już nie mieć w domu.

To bywa problematyczne, ponieważ banki mniej lub bardziej świadomie wydłużają procedurę często odsyłając klientów. Takie sytuacje skutecznie odstraszają „Frankowiczów” od dalszego działania. Mamy na to sprawdzone rozwiązanie, które jest również bardzo wygodne dla Ciebie. Po analizie Twojej umowy z bankiem przygotowujemy wniosek, który precyzyjnie określa wszystkie konieczne dokumenty. Zatem TYLKO drukujesz gotowy plik i składasz w oddziale banku.

Krok 2. Uruchomimy procedurę reklamacyjną w stosunku do banku.

Przygotujemy odpowiednie pismo z uwzględnieniem roszczeń o zmianę umowy oraz żądaniem zwrotu nadpłaconych rat kredytowych. Bank ma 30 dni na odpowiedź.

Krok 3. Rozpoczniemy proces mediacyjny poprzez rzecznika finansowego.

W sytuacji gdy odpowiedź kredytodawcy jest negatywna przygotowujemy wniosek o przeprowadzenie pozasądowego rozwiązania sporu pomiędzy „Frankowiczem” a bankiem. Wniosek kierowany jest do rzecznika finansowego, który jest arbitrem pomagającym dojść do konsensusu. Oczywiście we wniosku przedstawiamy propozycję zakończenia sporu, a następnie rzecznik przesyła tę treść do banku.
Jeśli w odpowiedzi bank oceni, że nie widzi podstaw do porozumienia, wtedy uzyskujemy od rzecznika podsumowanie oraz ocenę prawną sprawy. To niezwykle cenny dokument, ponieważ po pierwsze zawiera opinię rzecznika, którą można wykorzystać w postępowaniu sądowym. Po drugie przerywa bieg przedawnienia, czyli zabezpiecza na przyszłość możliwość dochodzenia roszczeń.

Krok 4. Wszczynamy postępowanie sądowe.

Składamy pozew do sądu oraz skutecznie reprezentujemy Cię na wszystkich koniecznych rozprawach. Twój udział ograniczać się będzie do złożenia wyjaśnień przed Sądem. Przy naszej pomocy zupełnie nie jesteś angażowany w dalsze działania. Nie tracisz czasu oraz nerwów.

Przeczytaj więcej na: CO DALEJ Z FRANKOWICZAMI

Polski instytut odszkodowań

Odpowiedzialnie i skutecznie dla Ciebie

Zadzwoń do nas i porozmawiaj z naszym ekspertem

Zadzwoń: +48 885 800 865